Kunde
VORES ERFARING ER GRUNDLAGET
Hos PondusCare arbejder vi ud fra vores erfaring og kendskab til branchen som helhed. Vi sætter os ind i hver enkelt kunde og personales behov og værdisæt i særdeleshed.
Som kunde hos PondusCare, vil du opleve at vores vigtigste opgave er, at vi sætter os ind i jeres behov og ønsker. Dette gør vi på et opstartsmøde og et efterfølgende tæt samarbejde med os selv, der løbende evaluerer ønsker og krav til os samt til de vikarer vi sender ud.
Vores mangeårige erfaring kommer til udtryk, når opgaven lægges hos os, vi kender rutinerne ved lang tids planlægning. Ved hver ordre aftaler vi deadline for status og tilbagemelding, men vi bestræber os på, altid at give tilbagemelding hurtigst muligt.
Vores booking afdelingen arbejder alle sammen på at dække vagter, men vi arbejder med én overordnet ansvarlig konsulent pr. kunde. Konsulenten er den person der har hovedansvaret for at aftalte deadlines overholdes, at der sikres kontinuitet i vikarerne samt laver løbende opfølgninger.
ENKELT OG EFFEKTIVT
Hos PondusCare har vi åbent alle hverdage fra kl. 6.00 til kl. 23.00, hvor det er muligt at bestille vikarer.
Vores vikarer står altid klar til at hjælpe jer, men vær dog opmærksom på, at vores mulighed for at træffe vores vikarer hjemme og klar til vagt er nedsat tidligt om morgenen og sent om aftenen. Når du booker en vikar, gælder det som hovedregel, at jo mere tid vi har til at besætte en vagt, jo bedre mulighed har vi for at levere det perfekte match. Vi bestræber os på, det bliver den samme vikar, et kendt ansigt for borgerne.
Når en vikar bestilles, aftales med det samme en deadline for tilbagemelding. Vi bestræber os naturligvis på at besætte vagterne hurtigst muligt, men må naturligvis holde en prioriterings rækkefølge alt efter opgavens starttidspunkt og art.
Ved bestilling af vikarer har vi brug for følgende oplysninger:
- Vagtens dato samt start- og sluttidspunkt
- Hvilken faggruppe der ønskes (og er det evt. en ansvarshavende)
- Mødested for vagten (eventuelt distrikt hvis det er udekørende)
- Transportmiddel ved udekørende vagter (skal vikaren medbringe cykel, egen bil osv.)
- Er der specielle hensyn som skal tages
- Hvem skal vi melde vikaren til?
- Deadline for tilbagemelding
Hos PondusCare kan vi tilbyde fleksible
vikarløsninger inden for følgende faggrupper
- Sygeplejersker
- Social- og sundhedsassistenter
- Social- og sundhedshjælpere
- Sygehjælpere
- Ufaglærte til praktiske opgaver
Alle vores vikarer gennemgår et ansættelsesforløb og et kursus i Arbejdslyst og mental sundhed, med henblik på at definere deres faglige, personlige samt erfaringsmæssige kvalifikationer og kompetencer.
Hos PondusCare lægger vi stor vægt på at vores vikarer har ét års erfaring fra sundhedssektoren. Dette gør vi for at opretholde en høj kvalitetssikring hos vores kunder.
Alle vores vikarer skal ved interview fremvise en ren straffeattest som skal fornyes hvert år.
PondusCare
LEVERANDØR INDEN FOR SERVICELOVEN
Hos PondusCare kan vi skræddersy tilbud, der er tilpasset borgere med særlige behov inden for Servicelovens paragraffer på børne- og voksenområdet.
Vi tager afsæt i den enkelte borgers individuelle behov og vi dækker alle aspekter - både det sundhedsfaglige og pædagogiske område.
Med PondusCare som leverandør får I:
- Professionel støtte til borgere med nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne
- Støtte til borgere med særlige sociale problemer
- Støtte til borgere med særlige sociale problemer
- Udvikling af færdigheder - tilpasset borgerens behov, ressourcer og muligheder
- Sundhedsfaglig og socialpædagogisk indsats fra vores fagpersoner
- Flydende dansk talende vikar.
Indsatsområder
Hos PondusCare samarbejder vi via afklaringsforløb, så vi i fællesskab kan målrette indsatsen for borgeren.
- Sundhedsfaglig bistand
- Nedsat fysisk funktionsevne
- Psykisk sårbare
- Bostøtte og hjemmevejledning
- Aldersbetingede lidelser
Kontakt PondusCare
administration@ponduscare.dk
Eller på 5283 4060 mellem 06-18 på alle hverdage.
Bureauet hvor du booker i god tid.
PondusCare
Tino Bertinell